ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Posted by marcopumps 06/09/2018 0 Σχόλια
  • Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών ενός προιόντος δεν δίνει καμμία σημασία στις αυτοκόλλητες ετικέττες που βρίσκονται πάνω στα προιόντα και στη συσκευασία τους, όπως επίσης δεν φροντίζει να φυλάξει το τιμολόγιο αγοράς του προιόντος.
  • Αυτός είναι και ο λόγος που πολλές φορές η έννοια της εγγύησης είναι σχετική σε εταιρείες που δεν την αντιμετωπίζουν με την δέουσα σοβαρότητα αφού «ποιος θα θυμάται τώρα πότε το αγόρασε».
  • Λογικό και επόμενο να δημιουργούνται αμφισβητήσεις και τριβές μεταξύ των πελατών και των προμηθευτών τους που αρκετές φορές φτάνουν στην διάρρηξη των σχέσεών τους.
  • Στην περίπτωση που το προιόν εμφανίσει μια κατασκευαστική ατέλεια εντός του χρόνου κάλυψής του με εγγύηση ,είναι αναγκαίο ο πωλητής του προιόντος να γνωρίζει το χρόνο παραγωγής του και τον τύπο του που αναγράφονται πάνω στις ετικέττες και το τιμολόγιο αγοράς.
  • Η εγγύηση ενός προιόντος ακολουθεί μια αυστηρή διαδοχή.
  • Ο τελικός χρήστης καλύπτεται από τον πωλητή του προιόντος και εκείνος από τον προμηθευτή στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
  • Αυτή η αλυσίδα μπορεί μερικές φορές να περιλαμβάνει περισσότερους από 4 ή ακόμα και 5 εμπλεκόμενους.
  • Ελάχιστοι συγκριτικά κατασκευαστές αντλιών στο εξωτερικό παρακολουθούν την διακίνηση των προιόντων τους με χρήση serial numbers, ελάχιστες Ελληνικές εταιρείες κάνουν χρήση σύγχρονων μεθόδων παρακολούθησης της διακίνησης προιόντων (serial numbers,barcodes) και εξαιτίας αυτού οι ετικέττες παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στην ανίχνευση των προιόντων.
  • Το οποιοδήποτε μελλοντικό πρόβλημα λύνεται αν ο τελικός χρήστης αφιερώσει 1 λεπτό της ώρας να φωτογραφίσει με το smartphone του την ετικέττα της αντλίας και να φυλάξει σε ασφαλές μέρος το τιμολόγιο αγοράς.

           

Εκτός βέβαια απο τα παραπάνω θέματα εγγυήσεων η ετικέτα των προϊόντων συνήθως αναγράφει και όλα τα λεπτομερή τεχνικά στοιχεία του, απολύτως αναγκαία σε διαγνώσεις τυχόν τεχνικών προβλημάτων του πρoϊόντος.